Vrijwilliger worden

Vrijwilligers zijn belangrijk voor het leefbaar en levendig houden van onze gemeente. Zonder de inzet van vrijwilligers zou er veel minder tot stand komen. Er zijn al veel enthousiaste vrijwilligers actief in de gemeente Losser en daar mogen we met z’n allen best trots op zijn! Er zijn in de gemeente een boel organisaties die regelmatig leuke vrijwilligersvacatures hebben. Wellicht iets voor jou? Kijk eens op de website van de vrijwilligerscentrale in Losser. Daar vind je een actueel overzicht van vrijwilligersklussen en vacatures.

Ook bij Stichting Fundament vormen de vele vrijwilligers die er actief zijn een onmisbare schakel. Week in, week uit zijn ze met grote inzet aanwezig om alleen, in werkgroepen of samen met het personeel activiteiten te begeleiden. Alleen op deze wijze is Stichting fundament in staat om zo’n uitgebreid aanbod samen te stellen.
We kunnen altijd versterking gebruiken voor bijvoorbeeld de Vakantiespelweek, de Vrije Tijds Bestedingsclub voor mensen met een verstandelijke beperking, Huisbezoek 75+, eenmalige en vakantie-activiteiten voor kinderen, het nieuwe project Automaatje of Kidsday in Overdinkel.

Wil je meer informatie of je opgeven als vrijwilliger? Loop dan gerust ons kantoor binnen in het ‘t Lossers hoes of neem via mail of de telefoon contact met ons op.

Stichting Fundament Welzijn
Raadhuisplein 1