Raadhuisplein 1 Losser    053-5369400

De gemeente Losser en Fundament Muziek & Dansonderwijs hebben het initiatief genomen om de Amateurkunst in Losser in de schijnwerpers te zetten. Met de Week van de Amateurkunst (2-10 juni 2018) is een prachtige manier gevonden om een inkijkje te geven in wat er allemaal in Losser gebeurt op het gebied van de amateurkunst. Hiermee haken we in Losser aan op de landelijke Week voor de Amateurkunst (WAK).

Op verschillende locaties in Losser zullen, zowel binnen als buiten, allerlei activiteiten plaats vinden. Van lezingen tot concerten en van workshops tot festivals. De week van de Amateurkunst biedt een afwisselend programma voor jong en oud. En hoewel al breed gedragen kunnen mensen/verenigingen zich nog steeds aanmelden, de week is in die zin zo dynamisch als maar kan.

Alle programma’s zijn gratis toegankelijk, en opgeven is niet noodzakelijk.

Er is een speciale website voor de Week van de Amateurkunst in Losser ingericht. Op deze website vind je alle activiteiten en achtergrondinformatie. Website: muziekonderwijs.stichtingfundament.nl/wak/

Wil je op de hoogte blijven van de actuele stand van zaken? Like dan de speciale pagina dan op Facebook.

Week van de amateurkunst