Vakantiespelweek “Avontureneiland Sandtbergh”

Lijkt het je wat om als piraat deel te gaan nemen aan een groots avontuur op een onbewoonbaar eiland? Een piratenvloot bouwen, Spannende speur- en smokkeltochten, op jacht naar de schat van kapitein Roodbaard, een uitstapje naar ……. ?

Geef je dan op voor de jaarlijkse spelweek die dit jaar van 30 juli t/m 3 augustus 2018 wordt gehouden in het Zaandhoes in de Zandbergen. Van maandag t/m woensdag worden de kinderen s’ morgens om 9:30 uur verwacht en ‘s middags om 16:30 weer opgehaald. Op donderdag moeten de kinderen in verband met ons uitstapje om 9.00 worden gebracht. ‘s Avonds blijven we met z’n allen slapen. Vrijdagmorgen om 9:00 uur kunt u uw kind(eren) weer ophalen.

Opgeven
Van 2 t/m 6 juli staat er zowel in Het Trefhuus in Overdinkel als in ’t Lossers Hoes in Losser een bus klaar waarin je je aanmelding kunt stoppen. In de week daarna worden alle aanmeldingen verwerkt, waarbij voorrang wordt gegeven aan kinderen die niet op vakantie gaan. We laten je per brief weten of je mee kunt.

Kosten €25,00 per kind. (Als dit problemen oplevert kunt u contact met ons opnemen via 053-5369400 om samen naar een oplossing te zoeken)

Woensdagmiddag zijn ouders, opa’s en oma’s vanaf 15:00 van harte welkom bij het Zaandhoes. Daar kunnen ze komen kijken naar wat er allemaal gebeurd deze week met de (klein-)kinderen.