Stichting Fundament zoekt jou!

Een wandeling maken, een praatje maken of gezellig een bezoekje ontvangen van een vrijwilliger. Dat is waar je de medemens plezier mee doet in deze maatschappij. Stichting Fundament maakt zich sterk om mantelzorgers in de gemeente Losser te ondersteunen. Zorg je als mantelzorger voor je partner, dan wordt het soms teveel en wat wil je dan liever om er even tussenuit te gaan of even op andere gedachten te komen. Dat het soms even teveel word, zien wij vaker terugkomen, vooral in de corona tijd.

Steeds meer mantelzorgers hebben een hulpvraag, dit zijn diverse hulpvragen. Een wandeling maken of gezelschap te bieden bij hulpbehoevende ouderen, mensen met dementie of handicap.

Je raadt het al, Stichting Fundament zoekt vrijwilligers. Als vrijwilliger is het belangrijk dat je voor iemand iets wilt betekenen. Dit doe je zeker niet alleen, want bij Stichting Fundament kun je als vrijwilliger rekenen op professionele ondersteuning waar nodig.

Denk je nou dit is wat voor mij? Neem contact op met Stichting Fundament via info@stichtingfundament.nl of tel 053-5369405.  Onze mantelzorgconsulent is Jannet Huisman. Zij is te bereiken via   j.huisman@stichtingfundament.nl  of tel 06-47504724.

Bezoekadres: ’t Lossers Hoes, Raadhuisplein 1, 7581 AG Losser