Kookgroep Hera start weer met internationaal restaurant

De groep internationale vrouwen van kookgroep Hera organiseren iedere 3de dinsdag van de maand het Internationale restaurant. Bewoners van de gemeente Losser kunnen genieten van een drie gangen verrassingsmenu.

Het internationale restaurant heeft door de Corona uitbraak langere tijd stil gelegen, maar op 20 oktober as. wil de groep het internationale restaurant weer opstarten. Omdat wij nog steeds rekening moeten houden met alle maatregelen rondom het Corona virus, kunnen er maximaal 20 mensen aanschuiven voor een heerlijke maaltijd.

Om zeker te zijn van deelname aan het restaurant wordt er gevraagd om u voor 12 oktober as. aan te melden bij ’t Trefhuus in Overdinkel. Tel: 053-5361850. Graag met uw naam,  telefoonnummer of emailadres. Dan kunnen wij u tijdig informeren of het restaurant doorgaat.

Plaats en tijd:

Het restaurant vindt plaatst in:  ’T Trefhuus in Overdinkel

Tijdstip: van 12.00 – 13.30 uur.

Kosten: € 10,00 p.p

Mochten er meer dan 20  aanmeldingen binnenkomen, dan worden deze geplaatst op de wachtlijst van november. We hopen dat wij weer een verrassende buitenlandse maaltijd kunnen uitserveren.

Alles natuurlijk volgends de richtlijnen van het RIVM.