Jongeren trots op binnenhalen DJ DYLVN

Op vrijdag 21 september wordt er in het openluchttheater Brilmansdennen in Losser een gave Teenageparty gehouden .
Het leuke van deze party is dat hij niet alleen voor jongeren maar ook door jongeren georganiseerd word. Deze teenageparty is een eindproduct van een schoolopdracht van het Twent Carmel College uit Losser. Voor deze schoolopdracht is er samengewerkt met leden van de gemeenteraad uit Losser en het jongerensupport Losser van Stichting Fundament.

De Teenageparty is er speciaal voor jongeren uit de gemeente tussen van 12 tm 17 jaar. Tijdens deze avond krijgen de jongeren een gave lasershow voorgeschoteld en zal de lokale DJ Just Mike de avond opstarten en afsluiten. Als main act is er DJ DYLVN. DYLVN is ook bekend als de DJ van rapper Ronnie Flex. In 2018 zal hij tevens zijn debuut EP uitbrengen. Deze EP telt zeven tracks met daarop samenwerkingen met de grootste namen uit de Nederlandse hip-hop scene, o.a. Lil’Kleine, Jonna Fraser, Jayh en GIO.

De avond start om 20:00 en duurt tot 23:00 uur. Kaartjes kosten in de voorverkoop 5 euro en zijn verkrijgbaar (onder schooltijd) bij het Twents Carmel College in Losser en tijdens kantooruren bij Stichting Fundament aan het Raadhuisplein 1 in Losser (’t Lossers hoes). Daarnaast zijn ze op de avond zelf aan de kassa van het openluchttheater Brilmansdennen verkrijgbaar en kosten ze 7,50 euro.