Info voor deelnemers

Belangrijk om te weten:

• Na inschrijving ontvangt u een deelnemerskaart. Die dient u bij u te hebben als u gebruik maakt van ANWB AutoMaatje Losser. De chauffeur kan er naar vragen.
  • Om gebruik te maken van ANWB AutoMaatje is het belangrijk dat u niet later dan 2 dagen van tevoren telefonisch contact opneemt met Stichting Fundament, telefoonnummer 053-5369402.
  • De chauffeur heeft een vrijwilligerskaart. Daar mag u altijd naar vragen.
  • De chauffeur rekent een onkostenvergoeding van € 0,30 per kilometer, verhoogd met eventuele parkeerkosten. U rekent na afloop van de rit direct contant met de chauffeur af. Het is dus handig om
    klein geld bij u te hebben.
  • U heeft een geldige WA-verzekering.
  • De vrijwilliger is geen hulpverlener, maar een chauffeur. Hij of zij haalt en brengt u van/naar het afgesproken adres.
  • De uitvoering van ANWB AutoMaatje Losser is de verantwoordelijkheid van Stichting Fundament. Heeft u vragen of opmerkingen, meldt u zich dan bij Stichting Fundament, telefoonnummer 053-5369402.
  • ANWB AutoMaatje Losser is een samenwerking van Stichting Fundament, ANWB en de gemeente Losser.
  • Om ANWB AutoMaatje te kunnen aanpassen en verbeteren vragen wij u om toestemming te geven om u via de e-mail informatie te sturen en u te bevragen over uw ervaringen. Stichting Fundament doet alle moeite een vervoersaanvraag te honoreren. Lukt dit onverhoopt niet, dan moet u zelf voor een andere oplossing zorgen.