Loes helpt!

Informatie en ondersteuning bij het opvoeden en opgroeien? Loes helpt!

Wie is Loes:

Loes werkt voor 13 Twentse gemeentes, je kunt bij mij terecht voor informatie en advies over opvoeden en opgroeien. Met deze informatie kun je zelf weer verder.

Waarvoor is Loes:

Iedereen vindt opvoeden weleens lastig. Soms heb je informatie nodig die je verder kan helpen. Op die momenten geeft Loes graag advies. Op de website: www.Loes.nl vind je 24 uur per dag informatie en praktische tips over slapen, eten, zindelijkheid, huilen, bang zijn, pesten, ruzie maken en mediawijsheid. Naast tips vind je ook een blog van andere ouders, opvoedcursussen, interessante links en folders. Staat de informatie die jij zoekt er niet bij? Neem dan contact op via het telefoonnummer of het contactformulier op deze website.

Wil je liever persoonlijk contact maak dan een afspraak.

Dit kan telefonisch: 053-5369416 of mailen:

Blijf niet zitten met je vraag. Voor de meeste situaties bestaan eenvoudige oplossingen en praktische tips.

Soms is er meer nodig en wordt een doorverwijzing naar bv. de afdeling WIJZ van de gemeente geadviseerd. Loes kan je hiermee verder helpen.

Waar vind je Loes in Losser:

Loes vind je bij Stichting Fundament, ’t Lossers hoes (1ste verdieping) Raadhuisplein 1 te Losser.

Christina ten Klooster tel: 053-5369416 /

website www.loes.nl