Formulieren Informatie Team

Het Formulieren Informatie Team(FIT) biedt hulp bij vragen over post, het invullen van formulieren of het aanvragen van voorzieningen bij de gemeente. Heeft u moeite met uw administratie, heeft u vragen over geld of wilt u geholpen worden bij het aanvragen van uw DigiD of toeslagen? Kom dan gerust langs bij FIT, onze vrijwilligers staan voor u klaar en helpen u graag!

De vrijwilligers houden zich tijdens het spreekuur aan de 1,5 meter regel.

Heeft een bezoeker in de afgelopen 24 uur last gehad van koorts, hoesten, verkoudheid, kortademigheid of benauwdheidsklachten of is de bezoeker in de afgelopen 14 dagen in contact geweest met iemand die de diagnose COVID 19 heeft gekregen, dan is de bezoeker niet welkom op het spreekuur.

Telefonisch contact is in dit geval wel mogelijk, hiervoor kunt u bellen naar de coördinator van FIT bij Humanitas, Evelien Stevelink: 06-35130066.

Losser
Dinsdag van 13.30 tot 14.30 uur. Zijn er om 14.30 uur nog bezoekers voor FIT dan blijven de vrijwilligers zo lang als nodig is.
‘t Lossers hoes, Raadhuishuisplein 1

Overdinkel
woensdag van 10.00-11.00 ‘t Trefhuus, Prins Hendrikstraat 1

De Lutte
kan op afspraak, u kunt hiervoor bellen naar 053-5369400

Formulieren Informatie Team
Raadhuisplein 1
7581 AG Losser
053-5369400

In de zomervakantie en kerstvakantie zijn er minder spreekuren zie hiervoor de website

Deze activiteit wordt in samenwerking met Humanitas uitgevoerd.