Raadhuisplein 1 Losser    053-5369400

ANWB AutoMaatje houdt in dat plaatsgenoten met hun eigen auto minder mobiele mensen vervoeren. Dat zijn dorpsgenoten, die niet meer zelf voor vervoer kunnen zorgen of lastig van de bestaande vervoersdiensten gebruik kunnen maken. Door ANWB AutoMaatje Losser toe te voegen aan ons bestaande vervoersnetwerk kunnen ook de minder mobiele mensen weer deel uit gaan maken van het sociale en maatschappelijke leven. Dit kan zijn naar de kapper, de huisarts, het ziekenhuis, maar ook weer lekker op de koffie bij vrienden.

Om gebruik te maken van ANWB AutoMaatje zijn er een aantal voorwaarden.

• U bent (tijdelijk) minder mobiel
  • U kunt zelf niet meer autorijden
  • U kunt niet zelfstandig gebruik maken van openbaar vervoer

De bedoeling is dat in juni dit jaar ANWB AutoMaatje Losser echt van start gaat.

Voor het project zijn wij nog op zoek naar vrijwilligers die zich graag als chauffeur willen gaan inzetten voor hun dorpsgenoten. De vergoeding die je daarvoor krijgt is €0,30 cent per kilometer. Deze wordt door de deelnemer betaald.

Wilt u zich aanmelden als chauffeur? Of wilt u graag meer informatie? Dan kunt u contact opnemen met Sherina Schouten, coordinator ANWB AutoMaatje, via anwbautomaatje@stichtingfundament.nl